aggicarlsson

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Aggi - 5 augusti 2013 20:16

Sitter på tele2 arena o kollar på Djurgårn-Helsingborg, det blev 1-1 i första halvleken men vi får se hur det går. Faktiskt en grymt cool arena, +gratis wifi, love it :D
Heja Djurgården! <3

Av Aggi - 5 augusti 2013 12:39

  ett rosa och ett lila kassetbandskal, startbud 25 kr styck

det mörk rosa skalet skyddar jättebra, startbud 30 kr. Säljes pga av att jag har fått en ny iphone

kika aggi01 eller mejla till angelica.canessa@bredband.net


xoxo aggi

Av Aggi - 5 augusti 2013 12:34

hej. Idag så ska jag typ inte göra nånting, eller om nåra timmar så ska jag åka o kolla på en fotbollsmatch.

Men jag ska mest ta det chill, bada sola osv.


Btw skulle nån vilja fota mig och mina kära vennor med kattungarna nån dag? Och sen när terminen börjar igen på nått hopp/dressyrpass? kika aggi01 eller mejla till angelica.canessa@bredband.net så kan vi komma överens om nån dag

/aggi

Av Aggi - 5 augusti 2013 00:09

Hej. Idag så va Esther o Astrid hemma hos mig (länk till deras bloggar: estherpersson.bloggplatsen.se Astridpersson.bloggplatsen.se ) vi gosade med kattungarna osv. Sen så åkte vi till Bromma blocks till zoonaffären och köpte kattmat och två selar till Felix o fläcken , fläcken fick rosa o Felix blå. Ska lägga upp nån bild på dom imorrn. På onsdag så ska jag o Esther följa med astrid o Amanda till stallet, för dom jobbar hela veckan. Sen så ska jag kanske sova över hos dom till på torsdag och sen så åker vi till stallet på torsdag oxå, vi kanske ska få rida oxå.Aja nu måste jag sova

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards