aggicarlsson

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Aggi - 29 april 2014 22:27

Efter dressyrtävlingen i söndags så gick jag esther o astrid till hagen o fotade lite med pånisarna. Eller jag fotades med sandra då.


             

Foto- Astrid Persson

 

 


Av Aggi - 29 april 2014 22:19

Hejsan svejsan.


Imorrn är det som ni säkert vet valborg.

Har inte riktigt planerat vad jag ska göra. Antagligen drar jag och tilda och nån mer kompis till ålstensängen o hänger lite där. Kanske träffar några andra kompisar där oxå.

Jag komer iaf ha en skön dag i skolan. Börjar 08.30 och slutar vid två men vid 10 så ska vi kolla på nån show i ca en timme så då missar vi en lektion och sen efter kunch var det något som kören skulle sjunga osv. Så det blir några missde lektioner :)


Sen är jag ju ledigt på torsdag och fredag, asskönt. Ska bara vara hemma o dega hade jag tänkt.

Kommer nog försöka blogga en hel del då oxå. Eller jag sa försöka blogga så mycket som jag kan nu här framöver. Har dock ganska mycket plugg till nationella proven men när dom är över så kommer jag ha mer tid för bloggen.


Nu ska jag snart gå o lägga mig men uppdaterar mer imorrn :)
/Aggi

 

Av Aggi - 29 april 2014 17:00

Här kommer bilderna från dressyren som jag har fotat.






























































Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards