aggicarlsson

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Aggi - 21 juni 2014 01:15

Idag har jag varit hos några av mamma å pappas kompisar ute på lidingö.

Vi åt lunch, middag där osv. Vi gjorde även lite lekar när vår familj mötte deras familj, spelade lite fotboll. 

A men det man brukar göra på midsommarafton.


Så det är väl typ de jag har gjort idag.


Men det här med att plocka blommor å lägga under kudden och så ska man drömma om den man gifter sig med..

Asså nä. Har provat förut men det har slutat med att jag får ta bort dom för att det luktar för mycket haha



A imorrn så har jag absolut ingenting planerat. Kommer säkert vakna jättesent och typ bara vara hemma hela dagen. Kollar nån bra film eller så. 

Sen har jag ju varit bortrest några dagar så det är nog skönt att ha en dag då jag bara är hemma o chillar.


Nu ska jag lyssna på DIF-podden sen sova

Hade

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards