aggicarlsson

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Aggi - 25 juni 2014 23:25

Har haft en riktigt bra och rolig dag.


På morgonen så överraskade jag tilda som fyllde 14 år!

Jag, tilda, tildas mamma, tildas syrra, tildas moster o tildas kusin åkte till laserfortet som ligger någonstans inne i stan. Typ vid rådmansgatan tror jag..

det var bland det roligaste jag gjort på länge. Det var typ som olika rum som man skulle göra olika saker i. Tex hitta knapparna, kom förbi lasertrådarna osv. Skitkul var det iaf. 

Man delades upp i två lag och så känade man olika mycket poäng för varje bana man klarade.

Mitt lag (jag, tildas syrra och tildas moster) vi vann! Fast det var väldigt jämnt. 

Skulle inte säga nej till att åka dit en gång till. 

Måste se till att bestämma med några kompisar och göra det.


Så det gjorde jag på morgonen, eller förmiddagen. Sen kom jag hem vid 2 kanske. 

Och då satt jag framför datorn i nån timme o bara chillade som vanligt typ.

Sen gick jag och mormor å hämtade brorsan på fritids.

Efter middan somsagt så drog jag, farsan o brorsan lite slumpartat till enskede ip och såg när djurgårn körde en träningsmatch mot enskede. Träffade ju även några spelare vilket var riktigt najs.


Så det är väl det som har hänt idag. Har haft en riktigt bra dag med andra ord.

 

Av Aggi - 25 juni 2014 21:45

Drog lite slumpartat till Enskede ip med farsan å brorsan och såg djurgårn spela en träningsmatch mot Enskede.
Vinst med 4-0, målskyttar: Alexander Faltsetas, Erton Fejzullahu, Andreas Johansson x2.

Sprang även fram till några spelare när matchen var slut å knäppte några bilder.

Dock såg jag helt muppad ut på varenda bild


Erton är äckligt snygg haha

Av Aggi - 25 juni 2014 13:15

Här kommer det 10 saker som jag inte gillar:


Rida på vintern, ingen känsel kvar i tårna, djupfrysta händr osv. Usch


Folk som endast har selfies på sin instagram, facebook mm.


Personer som snackar skit, så himla lågt gjort.

 

Människor som bara bryr sig om sina egna åsikter och skiter i andras o gör vad dom själva vill.


Personer som inte kan ett piss om fotboll o säger att dom tex håller på aik och så frågar man varför och då svarar dom typ: för att dom är bra. Sjukt irriterande.

Jag håller på djurgårn, djurgårn leder inte allsvenskan, senast dom vann guld var 2005. Och? Jag älskar fortfarande djurgårn.

 

Människor som är beroende av att ha bekräftelse. 

Tex så kan en kille/tjej lägga ut på sin instagram: Var på aik-göteborg igår och det brändes bengaler och det var ascoolt osv osv. Jag har själv gjort det nån gång, men sen inser jag att det knappt är någon som har gillat bilden. Kan bero på att ingen bryr sig om att du har varit på match eller inte.

Men det måste ju inte vara att du har varit på en match eller så, det räcker med dom här bilderna där det typ står "I Hate My Life Right Now" eller något sånt. Det ändå dom vill är att man ska skriva: Finns alltid för dig, ring om det är något, osv osv. 

Så männsikor som måste ha bekräftelse och uppmärksamhet spyr jag på.


Människor som alltid påpekar varenda grej man gör, så sjukt irriterande.

 

Folk som alltid lägger en jobbig kommentar tillbaka. Tex:

Jag: Fan vilken jobbig dialekt han har!

Den andra: Så hade du inte sagt om du kom från skåne!

A men typ så, asjobbigt.



 



 


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards