aggicarlsson

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Aggi - 11 september 2014 21:19

Är äntligen slut!

Dock har jag haft en helt grym dag.

 

Började skolan vid 9 och slutade redan typ halv 2 då vi hade skolfoto under tiden då vi egentligen skulle haft slöjd så vi fick gå hem så fort vi hade blivit fotograferade.

Så jag hämtade brorsan och några av hans kompisar då alla dom skulle på fotbollsträning tillsammans. Simon Tibbling skulle ju komma dit osv.

 

Sen hade vi varit hemma nån timme och då kom pappa hem och så ropade han ner mig från mitt rum. 

Och då sitter Simon Tibbling i mitt kök! Och jag fick typ värsta chocken haha. 

Så vi hälsade på varann och jag fick en kram av honom haha :D

Jag var verkligen inte beredd på att han skulle komma till oss så jag kom ner med rufsigt hår och mjukiskläder.. Går alltid runt så hemma haha.

Men så han hade tydligen mött upp pappa och då hängt med honom hem till oss.


Sen så hängde jag med dom till deras träning och jag fick även snacka en hel del med Tibbe (som han kallas)  Så det var riktigt kul.

Sen när deras träning var slut så åkte vi (jag, pappa å brorsan) till donken och åt lite snabb middag för att sedan åka vidare till stora mossen där jag skulle ha min träning.

Och där kom nästa överrasking.

Janne Tauer som spelade i Djurgårn 2007 typ var på min träning! 

Och jag hade ingen aning om det men det var askul. 

 

Anledningen till att han kom var att jag å pappa känner han rätt så bra så då hade pappafrågat om han kunde komma å de gjorde han!

Så idag har jag träffat två "kändisar" från Djurgårn haha.


Har iaf haft en riktigt bra dag. 

Och imorrn så är det fredag. Shit den här veckan har gått jäkligt fort.

Har inget planerat förutom att jag kanske på kvällen ska på kräftskiva med dom i vår båtklubb där vi har vår båt. Inte säkert att jag går dit men en kompis skulle kanske vara där så då är jag nog med.


  Bjuder på dessa sjuukt snygga bilder från malmö matchen  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards