aggicarlsson

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Aggi - 27 oktober 2014 22:28

Under denna dag har jag o Tilda hunnit överraska Lova som fyllde år och tagit med henne till husbybadet, käkat donken lunch, väntat på min buss som var 30 min sen och kommit några minuter sent till min ridlektion.

 

Mycket hann jag med, och mycket av det var roligt.

Ridlektionen gick bra och husbybadet var skitkul.

 

På ridlektionen fick jag rida Sandra, det gick bra. Hon lyssnade bra och svarade bra för skänkeln. Ställde inte så höga krav på henne men hon kändes rätt mjuk o avslappnad i munnen ganska tidigt i lektionen och det var jag nöjd med.

Och jag kan inte rida min vanliga lektion på lördag för imorrn drar jag till Italien med familjen och kommer inte hem förens på måndag. Så därför red jag idag.

 

Men ni kan räkna med dålig uppdatering här då jag inte vet om jag kommer ha tid för att blogga, vet inte ens om jag kommer ha något wi-fi så a.

 

   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards