aggicarlsson

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Aggi - 24 maj 2014 20:16

För några timmar sen så badade jag och tilda för första gången för iår!

Skiiitkallt i början men sen efter ett tag så blev det rätt skönt. 

Vi simmade till en flotte som vi har vid vårt badställe. Och så hoppade vi osv.

Sen var jag ju oxå i stallet. Red dressyr på gemyt, gick väl helt ok.

Det är mycket häst att rida trots att hon inte är så stor.


Jag och tilda ska även sova i tält idag igen. Men vi måste gå upp tidigt imorrn oxå för jag har fotbollsmath kl 10 på morgonen i kista.. Aja det ska iaf bli skitkul. Får hoppas på seger.


Sen när jag kommer hem hade jag tänkt plugga lite matte och svenska typ.

Annars har jag ingenting planerat, kanske tvingar pappa att vi ska ut och åka båt.

Älskar att göra det, sen kan man ju bada från båten och stanna nånstans och äta lunch osv. Asmysigt.


Nu ska jag springa ut till tilda som väntar i tältet så ska vi äta lite chips, godis och ha myskväll i vårt kära tält.


/Aggi

 

Tifot mot Göteborg från i onsdags

Av Aggi - 24 maj 2014 00:03

Jahapp nu tältar jag Tilda å lova igen.
Men det är så mysigt och askul.
Kommer aldrig att tröttna på att tälta.

Imorrn drar jag till stallet som vanligt.
Ska rida gemyt tror jag.
Är fett taggad till det.

Sen ska jag vara med Tilda resten av dan. Vet inte om vi ska bada eller bara chilla i solen eller något.
Nu ska vi ut och.. Göra något :D

Hörs

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards