aggicarlsson

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Aggi - 24 oktober 2015 22:48

 


Såhär snygg kommer Pinja få vara imorrn på tävlingen.

 

Och idag såg vi ut såhär:

 

     

Av Aggi - 24 oktober 2015 22:35

Idag har jag varit i stallet och ridit 2 hopplektioner, en på Pinja och en på Sandra. Båda pållarna skötte sig väldigt bra, känns som att jag har koll på läget inför tävlingen imorrn med Pinja.

 

Ska ju hoppa en 60 cm clearround och idag hoppade vi en bana som låg runt 65-70 och det flöt på och gick riktigt bra, får hoppas att hon sköter sig lika bra imorrn oxå.

 

Hoppade ju Sandra oxå pch även det gick bra, hoppade inte superhögt med henne men vi hoppade samma bana som jag hade gjort innan med Pinja bara att hindrena var lägre och det gick super. 

 

Sen idag har jag och Esther även hunnit vara på Bromma blocks där jag köpte mig en supersnygg o skön tröja från H&M, tänkte visa er den inom dom närmsta dagarna. 

Nu är Esther hos mig och vi har precis kollat på Så Mycket Bättre och nu ska vi fixa dom sista sakerna o sen gå o lägga oss.

Imorrn åker vi till stallet nån gång på morgonen och sen rider jag runt 11, är riktigt taggad så jag får hoppas att det går bra!!

 

Och om det inte går superbra så kommer vi vara snyggast iaf ;))

     

Av Aggi - 24 oktober 2015 07:00


Glasvegas - Daddy's Gone

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards