aggicarlsson

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Aggi - 8 november 2013 15:06

Jag kommer så väl ihåg den andra dagen på kollot då mamma ringde och sa att spinky hade fått sina kattungar. När jag sedan en vecka senare kommer hem och får träffa er för första gången. Efter några veckor öppnade ni era små ögon och fick se den stora världen. Ni fick se vilka ni levde med. Jag kommer ihåg den dagen då jag esther o astrid hade köpt små selar till er för att gå ut med hela familjen. Och där satt vi i trädgården. Esther med Spinky i sitt koppel, jag med Feilx i sitt koppel och Astrid med Fläcken i sitt koppel. Ni tyckte det var så läskigt att vara ute i den stora världen, ni gick och gömde er hos mamma Spinky. Att inte ha er springandes i huset känns inte bra. Att bara sova med Spinky känns inte bra, jag vill sova med er tre. Jag saknar er så himla mycket. Dom första dagarna efter ni hade åkt så grät jag nästan varje kväll av saknad. 



Älsklingar, Felix och Fläcken. Jag ska aldrig glömma er. Ni ska alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Ni är väldigt saknade av mig, min familj och mina kompisar som fick lära känna er.

  

Jag lovar att snart så kommer jag och hälsar på er     


Av Aggi - 8 november 2013 10:30

Alla bajare och gnagare kan ta sig i röven för det finns inga bättre hejarklack låtar än dom här!

Och malmö FF, ni vann sm guld men whatever. DIF är ändå bäst. Och bajen (hammarby) det är synd att vi måste dela  tele2 arena med er, och den är inte eran nya söderstadion. 

Och gnaget (aik) ni har vunnit sm guld lika många gånger som DIF, 11 gånger. Men DIF är faktiskt bättre än er. Sist vi mötte er så var ni säkra på att ni skulle vinna men det blev lika och den där stolpen skulle suttit! Då hade DIF vunnit. 


DIF alltid oavsett. Stockholms stolthet vårat lag.



DIF alltid oavsett

Av Aggi - 8 november 2013 09:33

Seriöst jag orkar inte. Är sjuk idag igen, eller inte lika sjuk som igår. Är hemma så jag tar det lugnt och är helt frisk till imorrn då jag ska till stallet.  Ska rida balder. Någon som vill komma o fota kanske? Kika maila whatever, kontakta mig så säger jag tid osv. Tänkte kolla på nån bra film nu eller bara ta det lugnt.


Kommer kanske mer update sen

xoxo aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards