aggicarlsson

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Aggi - 23 november 2013 18:12


 Jag vet inte vart jag ska börja. 


Jag vill bara tacka den här ponnyn för allt hon har lärt mig. Tack för att du lärt mig att inte ge upp, att allt är möjligt. Att bara man kämpar och vill så kommer man lyckas. Tack för all den lycka du har skänkt mig. Tack för att ditt tålamod när jag har gjort fel. Tack för att du har stått stadig dom gångerna jag har behövt gråta mot din hals. Tack för att du har varit en bra vän att dela dom bästa stunderna med. Tack för att du finns fina, söta, underbara ponny. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Älskar dej obeskrivligt mycket.

                   

Av Aggi - 23 november 2013 01:31

Jag fattar inte hur jag lyckas. Klockan är halv två, jag kan inte sova och ska upp vid 7 imorrn :/ bloggar lite snabbt iaf.
Idag var jag i skola, hade svenska prov. Tror faktiskt att det gick rätt bra, det var inte så svårt osv. Sen åkte jag in till stan och kollade lite saker som jag skulle önska mig i julklapp. Sen så var jag med mina kompisar och grannar Lova, Tilda och Ella. Vi hade skitkul. Vi hade typ hockeyspels turnering och jag vann *skitstolt*
Imorrn så ska jag åka t stallet som vanligt, blir markarbete på Balder. Är fett taggad! Han är så sjukt rolig o rida. Måste sova nu
Xoxo aggi

Söt ponnyn

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards