aggicarlsson

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Aggi - 14 november 2013 22:49

Fick en fråga på ask.fm idag där någon hade skrivit att Emanuel haffade mig och undrade om vi var tsm. Seriöst. Bara för att en kille och en tjej umgås ofta så måste det vän inte betyda att dom är tsm? Är så trött på hur samhället ser ut. Så fort någon ser en kille och en tjej vara med varandra så säger den det till alla sina kompisar och bah omg dom är typ i ihop och sen så bildas det en massa rykten. Jag och Emanuel är väldigt tajta. Han är en av mina närmsta vänner och en av dom som jag kan berätta allt för. Han är min bror, jag är hans syster. Han är min bästa vän. Eller iaf en av dom. Han finns alltid där om jag måste berätta något viktigt för nån. Han ställer alltid upp. Vi bryr oss inte skit om någon säger "är ni tsm eller? Ni skulle va fett söta" osv mitt svar blir ofta "men kan du bara hålla käften? Han är min bror låt oss va" typ. Blir så himla irriterad. För vissa så verkar det skitkonstigt att ha en kille som bästavän men det tycker absolut inte jag.


Älskar dej bror<3

Av Aggi - 14 november 2013 16:00

Hej. Sorry för att jag inte har bloggat. Men jag har verkligen inte orkat eller haft tid. Men nu är jag hemma hos Esther och vi lyssnar på en massa gamla låtar haha. Hon ska hjälpa mig med läxorna osv. Imorrn är det fredag! Juste igår så fick jag en present av mamma, Victorias secret aqua kiss!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards