aggicarlsson

Alla inlägg den 1 november 2015

Av Aggi - 1 november 2015 21:30

Höstlovets sista dag börjar ta slut.

 

Under helgen igår och idag så har jag gjort en hel del.

 

Igår mötte jag upp lite kompisar på förmiddan och vi käkade först på Subway och sen kollade vi Djurgårn-Sundsvall på tele2 arena o Djurgårn vann med 4-2. Skönt att avsluta årets sista allsvenska match med vinst.

 

Efter fotbollen så kollade vi lite affärer i Globen gallerian och sen gick vi till Globen där Djurgårn hockey mötte Karlskrona, den matchen gick dock inte lika bra då vi förlorade :/

Efter hockeyn så åkte jag, Frida, Alicia o Ippa hem till mig eftersom dom och deras familjer skulle äta middag hos mig. Vi hade jättekul, vi hann prata en hel del om allt möjligt, och bara umgps o ha det mysigt. Så det var riktigt kul att dom var här. 

 

Sen sov Ippa över till idag och idag har jag varit på Mossen med pappa o brorsan o spelat lite fotboll och även kollade när vår kompis spelade hockeymatch.

 

Imorrn är det mpndag och det betyder att jag ska till skolan eftersom lovet nu är slut. Börjar runt 9 och slutar sen vid 3. Efter skolan så har jag fotbollsträning och sen har jag inget speciellt planerat.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards