aggicarlsson

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Aggi - 8 november 2015 20:32

Jahapp nu är helgen över då.

 

Har inte uppdaterat så bra här under dom senaste dagarna. 

Igår var jag i stallet och red dressyr på Vanessa, det gick helt ok. Hon var jättefin i traven och speciellt när vi gjorde ökad trav på diagonalerna så ökade hon jättefint och det kändes asbra.

 

Efter att jag var i stallet så var jag hemma och tog det lugnt  några timmar, sen köpte jag o mamma thaimat och efter vi ätit så åkte jag till min fotbollsträning. Vi körde fys och spelade smålags matcher från 19-21 och satan vad jobbigt det var! Men ah det är bra att köra fys nu så vi får bra kondis sen när nästa säsong drar igång efter vintern.

 

Idag gick jag upp sent tog det lugnt hemma ett tag och sen åkte jag o mamma och handlade o kollade sen när brorsan skulle spela hockeymatch.

Efter det har jag varit hemma och ätit middag och även pluggat till musikprovet jag har på tisdag.


Nu täntke jag kolla lite tv innan jag går o lägger mig, för imorgon händer det roligheter!

Eller ah först ska jag till skolan och det är inte sådär jättekul men efter skolan så ska jag och mitt fotbollslag åka till Globen för att gå på Fotbollsgalan, ska bli superkul! Är riktigt taggad!!

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards