aggicarlsson

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Aggi - 15 november 2015 20:49

Idag har jag inte gjort mycket hehe.


Sov till typ 11, åt långfrukost och sen nån timme åt jag lunch. Var hemma i några timmar och kollade lite filmer. Sen åkte jag till Vallen o mötte upp tjejerna i laget och gick vi och sålde blommor, tror vi fick ihop en hel del. Efter det åkte jag till min brorsas hockeymatch, där mötte jag Alicia (hennes brorsa spelar hockey med min brorsa) och vi satt i cafeterian ett tag och drack varm oboy och bara pratade om allt möjligt, sen åkte vi till Coop forum och handlade.

 

Sen när vi kom hem så har jag hinnit äta middag och kollat på Solsidan och om typ 10 min så börjar en Beck film på tv. Så den har jag tänkt kolla på ;)

 

Imorrn är det måndag vilket betyder att jag ska till skolan som vanligt, börjar vid 9 och slutar runt 3.

Efter skolan så är jag hemma i nån timme och sen har jag fotbollsträning från 17.45-19.30

När träningen är slut så hinner jag nog inte göra så mycket annat än att duscha och kanske slänga in ett inlägg här på bloggen innan jaggår o lägger mig..

 

Aja, nu ska jag somsagt kolla på Beck!

     

Av Aggi - 15 november 2015 05:30


 
     
 
En av mina nya favoriter kanskee ;))  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards