aggicarlsson

Alla inlägg den 20 november 2015

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!

 

Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)

 

Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kvällen hade jag fotbollsträning.

 

Sen idag har jag varit i skolan som vanligt, fick sluta en timme tidigare då vår spanska lektion blev inställd hihi.

Planerna för kvällen är att bara vara hemma och ta det lugnt med massa chips, godis mm, kanske kollar nån film eller så.

 

Imorrn är det lördag och jag ska till stallet på förmiddan och sen på eftermiddagen så ska jag in till stan med laget och äta middag med två andra lag, Stuvsta och Valdemarsvik.

 

Nu ropar mamma att middan är klar..

 

   

Betty-Bus    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards