aggicarlsson

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Aggi - 6 november 2015 22:28

Yaas va skönt med helg!

Dagen har spenderats i skolan och sen efter skolan har bara varit hemma, lyssnat på musik, kollat två filmer och även ätit massa chips, choklad etc.

 

Imorrn är det lördag vilket betyder att jag ska till stallet på förmiddagen. Har ingen aning alls om vem jag ska rida, så det blir spännande att få veta ;)

Efter att jag varit i stallet så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske träffar nån kompis i någar timmar för sen på kvällen har jag fotbollsträning inomhus med fys osv från 19 till 21.

 

Det är det som händer imorrn och på söndag så har jag ingenting alls planerat flrutom att hinna med lite plugg. Men tanken är väl mest att bara ta det lugnt och ev va med lite kompisar eller nått.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards