aggicarlsson

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Aggi - 3 november 2015 22:37

Tsidagen över och idag var det inte en särskilt ansträngande dag.

 

Skolan gick ganska snabbt och vi fick även sluta ca 20 min tidigare än ad vi brukar :P

 

Efter skolan kollade jag lite serier och bara tog det lugnt. Sen nu på kvällen så har kag faktiskt pluggat haha, nä men jag har SO prov imorrn om den industriella revolutionen, så jag har läst igenom diverse papper vi fått och nu känner jag mig hyfsat säker så jag hoppas att provet går bra imorrn.

 

Imorrn har jag även sovmorgon till 09.40 då vår mattelärare skulle iväg på morgonen så därför kommer vi inte ha någon mattelektion på morgonen. Så imorrn kan jag sova länge ;)

Slutar sen skolan vid 3 nån gång och efter skolan så är tanken att käka lite snabb middag/mellis och sen åka till min fotbollsträning.

 

Nu tänkte jag dricka te och kolla lite tv innan jag går och lägger mig.

 

Av Aggi - 3 november 2015 07:00


Twenty One Pilots - Tear In My Heart

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards