aggicarlsson

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Aggi - 27 december 2013 22:31

Tjäna. 

Idag så har jag varit med tilda och lova, vi skulle ha spa men vi orkade inte så vi typ bara slappade. Sen på eftermiddagen så gick jag på bio. Kollade på Sunes bil semester. Hade inte så stora förväntningar om den eftersom Sune i grekland inte var så jättebra, men jag hade helt fel! Den var faktiskt jätterolig, den bästa av alla sune filmer iaf. 

Imorrn så ska jag vara hemma o ta det lugnt på förmiddan för jag har fått skitont i halsen och lock  för öronen o på eftermiddan så ska jag på hockey med en massa kompisar så jag måste vara hemma och vila så jag mår bättre tills de. Det är Djurgårn mot Almtuna tror jag... Ska iaf bli jättekul! Hoppas jag blir bättre i halsen, annars kommer jag inte kunna sjunga alla hejarklacks låtar ju! Får väl vara tyst på hela förmiddagen och sen skrika allt vad jag kan på matcen eller nått, haha.


Men  nu ska jag gå o lägga mig tidigt för första gången på hela lovet! Känner mig stolt.

Men vi får väl höras imorrn elr nått.

Ojj det där lät som att jag pratade med nån i telefon... Aja men mer update kommer nog imorn!


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards