aggicarlsson

Alla inlägg den 11 december 2013

...

Av Aggi - 11 december 2013 21:18

Hej.

Idag så har jag varit si skolan som vanligt. Vi fick tillbaka våra svenska prov. Jag hade fått ett starkt D. Min lärare sa att jag skulle få ett D eller ett C som betyg i svenska sen när alla betyg är satta. Och det är ganska bra, E är ju det "sämsta" man kan få och A är ju det bästa fast det är nästan omäjligt att få det :D Och C är ganska bra, mittimellan typ. Och D och B är emellan dom andra, så har man uppfyllt några saker för ett E och lite saker för C så får man ett D, så var det för mig. Och samma sak med B. Har man uppfyllt alla saker för ett C och några för ett A så får man ett B. Sen gjorde jag mitt sista prov för året, so prov. Det var ganska lätt och jag tror det gick helt ok, tror jag är på en d-c nivå på det provet. Men jag skiter i hur det gick, får jag ett E så är jag nöjd, det är ju ändå godkänt. Så himla skönt nu när alla prov är klara! Har knappt några läxor heller, har typ en svenska läxa varje vecka då man ska läsa en halvtimme 4 gånger på en vecka och sen reflektera det osv så det ör inte så jobbigt.


Sen stannade kavr i skolan till tre istället för att sluta tjugo över två för vi hade luciaträning innan lucia tåget som var idag. Det var två tåg, för vi var så många så vi fick dela upp det. Jag gick båda, var tärna i det första och lucia i det sista. Hade riktiga ljus och läste dikt för skitmånga och jag var så jävla nervös. Men det gick ganska bra faktiskt. Det var askul att vara lucia. Det är alltid två lucior, en från sexan och en från nian. Nian som jag gick med kände jag lite så vi pratade lite innan osv men det var jättekul iaf! Tror verkligen att jag kommer vara lucia i nian oxå.


Imorrn så ska jag åka in till stan med Elin eftersom hon inte kunde igår. Tänkte kolla lite i shopingstälten på plattan, dif butiken har bla ett eget tält där så jag kanske köper nån julklapp eller nått.  Annars tänkte jag leta efter nån snygg vinterjacka som jag önska mig i julklapp.

Vi hörs imorrn

xoxo aggi

 


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards